قیمت کاشی و سرامیک یزد | خرید اینترنتی کاشی و سرامیک بصورت عمده

قیمت کاشی و سرامیک یزد | خرید اینترنتی کاشی و سرامیک بصورت عمده

کاشی و سرامیک های های ارزان قیمت شامل کاشی هایی با قیمت 26000 تومان تا 49000 تومان میباشد و معاف از مالیات بر ارزش افزوده میباشد

کاشی و سرامیک های های ارزان قیمت

کاشی و سراميك بر اساس ابعاد و همچنين درجه 1 يا 2 بودن قيمت هاي متفاوتي دارند. از جمله موارد دیگری که در قیمت کاشی و سرامیک و قیمت سرامیک کف و قیمت سرامیک کف پذیرایی موثر هست عبارتست از: جنس خاک، ضخامت، نوع پخت، نوع طرح، برجستگی، کالیبره و لیزری، سایز، نوع بسته بندی و ..

 

برای مشاهده قیمت روز برخی از محصولات پرفروش و خوش قیمت به کانال تلگرامی زیر مراجعه نمایید. یا از طریق تلگرام یک پیام به شماره 09162523646 ارسال نمایید تا لینک قیمت برای شما ارسال شود.

توجه داشته باشید که قیمت ها براساس خرید بصورت پالتی می باشد.

 

 

آدرس کانال تلگرام: @KashiCeramofficial

شماره تماس: 

03537282946

09135224816

 

خرید کاشی ارزان قیمت

برای خرید سرامیک ارزان قیمت همراه با کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

1- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل 5 پالت یعنی حدود 500 متر مربع

2- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون 6 چرخ حدود 500 مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون 10 چرخ حدود 700 مترمربع و ظرفیت تریلی بالای 1000 مترمربع می باشد.

3- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

4- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد. 

5- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

استعلام قیمت، مشاوره و راهنمایی

برای مشاهده قیمت روز برخی از محصولات پرفروش و خوش قیمت به کانال تلگرامی @KashiCeramofficial مراجعه نمایید. یا از طریق تلگرام یک پیام به شماره 09162523646 ارسال نمایید تا لینک قیمت برای شما ارسال شود.

جهت استعلام قیمت: ضمن معرفی خود، نوع درخواست خود را از طریق تلگرام (09162523646) مطرح کنید تا موارد موجود با قیمت استثنایی برای شما تلگرام شود.

لطفا موارد زیر را در پیام تگرامی خود قید نمایید: 1-معرفی خود 2-نوع درخواست: بدنه یا کف ، کاشی یا سرامیک یا پرسلان 3-ابعاد مورد نظر 4-رنج قیمت 5- تم مورد نظر (روشن یا تیره، طرح چوب، سنگ یا ساده و ...) 6-درجه مورد نظر

جهت گرفتن مشاوره جهت خرید با این شماره تماس بگیرید: 09135224816

 

خرید کاشی و سرامیک فله ای و تنی

کاشی فله ای و سرامیک فله ای که به نامهای کاشی تنی یا کاشی تناژی نیز شناخته می شود شامل محصولاتی از کار خانه است که دارای درجه بسیار پایین و یا شکسته می باشد که بصورت بدون کارتن و بر روی بسته بندی پالت یا بدون بسته بندی ارائه می شود.

 

ارسال به تمام نقاط کشور

ارسال از طریق باربری به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که گاهی تهیه کامیون مناسب، در حالت عادی ممکن است بین یک تا سه روز طول بکشد. بنابرین زمان خرید خود را مدیریت نمایید.

ضمنا بارگیری کارخانجات معمولا از 8 صبح الی 13 می باشد و در روزهای تعطیل سال و همچنین از روز 25 اسفند الی 15 نوروز بارگیری صورت نمی گیرد.

 

🔴 وبسایت کاشی سرام 🔴

🔊🔊 فروش کاشی و سرامیک از کارخانجات

⭕️ کویر   ⭕️ مجتمع   ⭕️ ماهان   ⭕️ ارگ   ⭕️ باستان   ⭕️ یاقوت   ⭕️ شیرکوه   ⭕️ کوثر   ⭕️ احسان   ⭕️ خورشید   ⭕️ آرین سرام   ⭕️ کیمیا   ⭕️ مسعود   ⭕️ سرو ⭕️ بار های تنی چهارگوش سالم 
با تخفیفات و قیمت های عالی در خدمت همکاران و مشتریان عزیز هستیم.

 

توجه: جهت ذخیره صفحه خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت، کلید Ctrl+D و سپس تایید را فشار دهید.

قیمت کاشی و سرامیک یزد | خرید اینترنتی کاشی و سرامیک بصورت عمده

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا