چسب مخصوص کاشی و سرامیک تبریز | چسب مخصوص کاشی استخری | برند ترک

چسب مخصوص کاشی و سرامیک تبریز | چسب مخصوص کاشی استخری | برند ترک

چسب کاشی و سرامیک امروزه یکی از بهترین جایگزین ها برای سیمان تلقی می شود. اما به نظر شما بهترین چسب کاشی و سرامیک برای کدام کارخانه تولیدی است؟

لیست قیمت چسب سرامیک درجه یک

سرامیک ها نیز مانند کاشی دارای چسب های خاصی هستند. از این رو کارخانه های مختلف انواع چسب های درجه یک به بالا را دارند. آیا لیست قیمت این چسب ها را دارید؟

بسیاری از عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران هستند که محصول خود را با قیمت بسیار پایینی به فروش می رسانند اما برای فروش چسب سرامیک قیمت ها را بالا می گیرند، تا بتوانند سود محصول کاشی ویا سرامیک را نیز از طریق فروش چسب بدست آورند. برای نصب کاشی و سرامیکهای پرسلانی بعضی از کارخانجات مانند کاشی تبریز بهتر است از چسب کاشی استفاده نمایید. چسب کاشی تبریز که دارای برندهای ایرانی و ترک می باشد را می توانید از همکاران ما مشاوره بگیرید.

 

تلفن تماس و مشاوره رایگان چسب کاشی

جهت استعلام قیمت و دریافت راهنمایی: با همکارمان ( آقای حیدری ) شماره های 09162523646 09369214734  تماس بگیرید.

تلگرام بخش فروش:  09369214734

جهت مشاهده لیست محصولات چسب های ساختمانی اینجا را کلیک کنید.

 

 

اگر نگاهی به لیست قیمت چسب سرامیک های مختلف اندازید متوجه خواهید شد بسیاری از عرضه کننده های این محصولات با توجه به مواد اولیه قیمت گذاری کرده اند. به این صورت که با چسب های ترکیه ای با قیمت های بسیار بالا توانسته اند بهترین مواد اولیه را به خود اختصاص دهند. البته فراموش نکنید که هر نوع چسب می تواند در حوزه خودش قوی ظاهر شود و چسب های ترکیه ای نیز بسیار مناسب برای سرامیک هستند. این چسب ها دارای درجه بندی های مختلف از درجه یک گرفته تا به بالا نیز می باشند.

 

نام محصول مورد استفاده نوع بسته بندی قیمت هر کیلو

توضیحات

چسب کاشی خمیری شیمی ساختمان نوین مخصوص کاشی دیوار سطل 12 کیلویی 1900 تومان  
چسب سنگ آنتیک Forex مخصوص سنگ آنتیک سطل 12.5 کیلویی 1700 تومان ضد آب
پودر بندکشی ضد اسید Pomex مخصوص بندکشی کاشی و سرامیک ضد اسید قوطی یک کیلویی 16150 تومان بصورت دوجرئی مقاوم در برابر اسید
چسب کاشی پودری Pomex مخصوص کاشی سرامیک پرسلان و گرانیت کیسه 25 کیلویی 2125 تومان ضد رطوبت
چسب کاشی خمیری LimoFix چسباندن کاشی و سنگ روی دیوار و کف سطل 5 و 12.5 و 25 کیلویی 1620 تومان ضد باکتری
چسب بتن LimoFix افزودن به ملات سیمان سطل 3.5 و 8 کیلویی 4500 تومان افزایش مقاومت در برابر فشار های فیزیکی و ضد آب کردن

 

انواع چسب های ساختمانی

چسب‌ ساختمانی دارای انواع متنوعی است که هرکدام کاربرد ویژه خود را دارد. در این قسمت بر آن هستیم که شما را با انواع رایج این چسب‌ها از جمله چسب بتن، چسب سنگ و چسب کاشی و سرامیک و موارد کاربرد هریک از آنها آشنا کنیم.

 

چسب بتن

یکی از انواع چسب ساختمانی، چسب بتن است. افزودن چسب بتن به مخلوط بتن باعث ارتقای خاصیت چسبندگی بتن به سایر مصالح، چسبندگی سنگدانه‌های بتن به یکدیگر، آب بندی، افزایش مقاومت کششی، خمشی و طول عمر آن می‌گردد. همچنین چسب بتن برای آب بندی استخر و جایگزین مناسبی برای قیرگونی و ایزو گام می باشد.

 

چسب کاشی و سرامیک

از دیگر انواع رایج چسب ساختمانی، چسب کاشی و سرامیک است. این چسب ترکیبی از سیمان و افزودنی‌های شیمیایی است که در اتصال کاشی و سرامیک به دیوار یا کف به عنوان جایگزینی برای ملات ماسه و سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب کاشی و سرامیک علاوه بر دارا بودن خاصیت چسبندگی بالا، در برابر نفوذ آب مقاوم است. برای همین منظور از این نوع چسب در کاشی‌کاری سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. چسب کاشی و سرامیک دارای دو نوع پودری و خمیری است. برای دریافت قیمت چسب کاشی با ما تماس بگیرید.

چسب خمیری مخصوص کاشی و سرامیک و سنگهای آنتیک می باشد و چسب پودری معمولا برای نصب کاشی و سرامیک در کف ساختمان مناسب می باشد.

 

چسب سنگ

چسب سنگ چسبی دو جزئی است که اساس آن رزین اپوکسی یا نوعی پلی استر است. این چسب برای اتصال قطعات سنگ، بتن و حتی سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگ کارایی دارد. چسب سنگ در برابر تغییرات جوی، نفوذ آب، سرما و گرمای شدید و حلال‌هایی مانند نفت مقاوم است. از خاصیت‌های دیگر چسب سنگ زود خشک شدن آن است. چسب سنگی که بر پایه رزین اپوکسی باشد دارای مقاومت به مراتب بیشتری نسبت به چسب سنگ بر پایه پلی استر است. از ویژگی‌های چسب سنگ پلی استر، عدم تغییر حجم آن پس از تزریق است. این امر موجب شده در جایگاهی که نیاز به دقت بالایی در چسباندن و پر کردن منافذ قطعات سنگی، بتنی یا حتی فلزی است از این نوع چسب استفاده شود.

 

سایر محصولات ساختمانی

سایر محصولات عبارتند از: براق کننده سنگ آنتیک، ضد یخ بتن و ملات، مواد پلیمری آب بندی استخر و سرویس های بهداشتی، چسب پرایمری که برای پرایمر کردن سطوح گچی و مناف خوب است.

 

چسب کاشی استخری آب گریز

این نوع چسب پلیمری که ساختار آن توسط پلیمرهای تقویت شده طراحی شده در مصارف کاشی کاری استخر، سرویس بهداشتی، سونا و جکوزی کاربرد دارد. با توجه به خاصیت چسبندگی بسیار بالایی که به علت وجود پلیمرهای پایه سیمانی دارد به سطوح مختلف چسبیده و به عنوان ملات آب بندی استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

خواص آب بندی علاوه بر عدم اجازه نفوذ آب به خارج از سیستم هیدرولیکی، اجازه ورود آب‌های زیر سطحی را نیز به شدت کاهش می‌دهد. مواد تشکیل دهنده این ملات بر اساس بافت زیرین سیمان ترکیب شده است که در شرایط بسیار مناسب می‌تواند بالاترین میزان چسبندگی را به سطح زیرین خود داشته باشد.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

چسب کاشی

این چسب قابل استفاده در استخرهای شنای تفریحی، جکوزی و استخرهای با عمق زیاد می‌باشد. بعلت ساختار منظم سیلیس‌های موجود می‌تواند فشارهای هیدرولیکی بسیار بالا را تحمل نماید. قابل ترمیم بوده و روش اجرای آن بسیار آسان می‌باشد. با توجه به استفاده عمومی از این نوع چسب کاشی استخری در تمام مراحل ساخت استخر، به عنوان چسب ملات نیز قابل استفاده می‌باشد.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

در ساخت استخر می‌توان با اضافه نمودن مقداری از این چسب به ملات سیمانی، سطح زیرین را برای کاشی کاری استخر آماده سازی نمود. ساخت استخر توسط چسب کاشی مخصوص استخر بسیار مطمئن بوده و عایق کاری دیواره استخر و کف استخر را در یک مرحله می‌توان انجام داد.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

یکی از برجسته ترین ویژگی‌های این چسب سمی نبودن آن است. بدین ترتیب برای انواع استخرهای آب آشامیدنی و استخر پرورش ماهی نیز قابل استفاده می‌باشد. پس از آب بندی استخر و کاشی کاری استخر با این چسب می‌توان نسبت به بند کشی کاشی‌های استخر توسط پودر مخصوص بند کشی ویژه عایق بندی استخر استفاده نمود. عایق بندی استخر توسط پودر بند کشی منجر به اطمینان از آب بندی استخر خواهد شد.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

ویژگی های چسب کاشی استخر:

-قدرت چسبندگی بسیار زیاد
-قابلیت اجرا بر روی سطوح عمودی و افقی
-چسبندگی بسیار زیاد به سطح کاشی های قدیمی
-سهولت اجرا
جهت عایق کاری، ضد آب نمودن چسب های کاشی، استفاده در استخر، جکوزی، سرویس های بهداشتی و نمای ساختمان میتوان از چسب آب بند کننده استفاده نمود.
چسب آب بندی استخر به صورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارد که پس از مصرف کاملا بی رنگ می شود. چسب آب بند کننده استخر در برابر رطوبت، سرما و گرما (۶۰- تا ۹۸+ درجه سانتیگراد)، حریق، نور، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات می باشد.

 

علت ارزانی چسب کاشی سرامیک ایرانی

سوالی که ممکن است برای مخاطبان پیش آید این است چرا چسب کاشی و سرامیک ایرانی ارزان است؟ آیا چون ارزان است کیفیت ندارد؟ چرا نمونه خارجی گرانتر است؟ چسب کاشی و سرامیک ایرانی دارای کیفیت است و از مواد خوبی تشکیل شده است. نمونه هایی که به صورت زیرزمینی ساخته میشوند و بدون پروانه ساخت هستند و دانشی در تهیه آن وجود ندارد شاید بی کیفیت باشد و بسیار ارزان ارائه میشود. اما برندهایی که مطرح هستند و دارای استاندارد هستند و ضمانتی می باشند ،نمی توانند بی کیفیت باشند و خودرا از نظر حرفه ای دچار مشکل کنند. نمونه خارجی چون باید هزینه گمرک محاسبه شود و سودی را هم وارد کنند اضافه میکند و واسطه خریداری و می فروشد مقداری هم او قیمت را افزایش میدهد و این سبب گرانی بیش از حد چسب میشود. در حالی که نمونه ایرانی مرغوبتر و بهتر از خارجی است.هر ارزانی دلیل بر بی کیفیتی محصول نیست. چون در بازار انواع چسب وجود دارد تولید کنندگان با کم کردن قیمت با هم رقابت دارند.

 

تلفن تماس و مشاوره رایگان چسب کاشی

جهت استعلام قیمت و دریافت راهنمایی: با همکارمان ( آقای حیدری ) شماره های 09162523646 09369214734  تماس بگیرید.

تلگرام بخش فروش:  09369214734

جهت مشاهده لیست محصولات چسب های ساختمانی اینجا را کلیک کنید.

 

راهنمای تهیه چسب کاشی و اجرای سرامیک کف

امروزه یک از جدیدترین روشهای رایج در نصب و اجرای کاشی و سرامیک در صنعت ساختمان سازی و همچنین به منظور بازسازی های منازل استفاده از چسب های مخصوص کاشی و سرامیک کاری می باشد.

 

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

 

اعمال چسب کاشی و قرار دادن سرامیک ها

برای درست کردن ملات چسب به میزان مورد نیاز چسب کاشی پودری را با حدود 30 درصد آب مخلوط نمائید و توسط همزن دستی یا برقی خوب هم بزنید. برای اعمال ملات چسب حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت فرصت دارید. بیشتر از این مدت ملات کم کم خشک میشود و قابل استفاده نیست.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

ملات چسب را توسط کاردک و یا ماله شانه ای روی سطح به طور یکنواخت اعمال کنید. استفاده از کاردک و یا ماله شانه ای برای اینکه هوائی زیر سرامیک حبس نشود بسیار مهم است.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

سرامیک را به آرامی و به صورت عمودی روی سطح چسب خورده قرار دهید.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

حتما فضائی را برای انقباض و انبساط سطح با قرار دادن صلیبی در نظر بگیرید.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

با استفاده از تراز از تراز بودن سطح مطمئن شوید.

قیمت چسب کاشی| خرید چسب سرامیک پودری خمیری | پودر بند کشی | چسب بتن

اعمال ملات بندکشی​

برای درست کردن ملات بندکشی، پودر بندکشی را با حدود 30 درصد آب مخلوط کنید تا به حالت خمیری در بیاید. سپس بندهای خالی را با اعمال ملات بندکشی به صورت قطری پر کنید.

پودر بند کشی

ملات بندکشی سریع خشک میشود، بنابراین بعد از چند دقیقه اضافه ملاتی که روی سطح کشیده شده است را پاک کنید.

 

انواع چسب های مخصوص کاشی و سرامیک:

چسب های مخصوص کاشی و سرامیک در حال حاظر در دو نوع خمیری و پودری در بازار وجود دارند.

چسب های پودری :

این نوع چسب ها به منظور استفاده در کف و به صورت پودر و خشک می باشد . طراحی و تولید این نوع چسب بر پایه مخلوط شدن با آب می باشد. همچنین با توجه به فرمولاسیون مخصوصی که در ساخت آنها به کار رفته است ، پس از خشک شدن، در برابر آب کاملا غیر قابل نفوذ و از استحکام بالایی برخوردار است.

چسب های خمیری : 

این نوع چسب بدون نیاز به هیچ افزودنی بصورت آماده می باشد و اغلب به منظور چسباندن کاشی و سرامیک بر روی دیوارهای گچی ، بتنی ، سیمانی ، سطوح قديمي كاشيكاري شده و ..... مورد استفاده قرار میگیرند .

این نوع چسب نیز هماننده چسب های پودری پس از خشک شدن، در برابر آب کاملا غیر قابل نفوذ و از استحکام بالایی برخوردار هستند.

میزان این نوع چسب ها : 

میزان مصرف این نوع چسب ها با توجه به نوع زیر سازی متفاوت می باشد معمولا به طور استاندار میزان مصرف چسب برای سطوح صاف و تراز حدودا 3 کیلوگرم در هر متر مریع می باشد.

تو صیه ها در استفاده از این نوع محصولات  :

 1- در دیوارهای گچی و کاهگلی به منظور جلوگیری از مشکلات بعدی حتما قبل از نصب تمام سطوح را با ملات سیمان آماده سازی نمائید.

2- با توجه به توصیه های شرکت سازنده و استاندار های موجود حتما به دمای مورد استفاده در زمان اجرا و نصب کاشی توجه داشته باشید.(عملیات اجرایی دردماهای منفی و پایین باعث بروز مشکلاتی پس از نصب می گردد).

3- با توجه به فرمولاسیون مختلف و عدم مرغوبیت برخی از چسب ها موجود در بازار که با نفوذ در سطح و لعاب کاشی در هنگام اجرا ، باعث بروز مشکلاتی پس از پایان عملیات می شوند هموار سعی در استفاده از محصولات مرغوب نمائید.

4- حتما به توصیه های درج شده بر روی بسته بندی این نوع محصولات توسط شرکت سازنده توجه داشته باشید.

5- تیشه کردن سطوح زیر کار در هنگام نصب همواره در بالا بردن استحکام و قدرت چسبندگی موثر است.

 

 

تلفن تماس و مشاوره رایگان چسب کاشی

جهت استعلام قیمت و دریافت راهنمایی: با همکارمان ( آقای حیدری ) شماره های 09162523646 09369214734  تماس بگیرید.

تلگرام بخش فروش:  09369214734

جهت مشاهده لیست محصولات چسب های ساختمانی اینجا را کلیک کنید.

محصولات ساختمانی شرکت شيمي ساختمان:

لیست محصولات شرکت شیمی ساختمان در زمینه چسب های کاشی و افزودنی های بتن : 
ما نمایندگی جنوب تهران آمادگی پخش محصولات به کلیه نقاط تهران و شهرستان ها از انبار مرکزی یا درب کارخانه در کمتر از یک ساعت داریم :
1- چسب کاشی پودری تیپ bk1 مخصوص کاشی و سرامیک های معمولی در کف ،  رنگ پودر سفید یا طوسی ، وزن 20 کیلوگرم ، قیمت هر کیسه 210000ریال .
2- چسب کاشی خمیری تیپ  ak5 مخصوص کاشی دیوار ، رنگ خمیر سفید ، وزن بسته 12 کیلو گرم ، قیمت هر سطل 370000 ریال . 
3- چسب بتن sa6 مخصوص تقویت ملات یا چسب کاشی ، رنگ مایع سفید ، وزن هر سطل 8 کیلوگرم ، قیمت هر سطل 630000 ریال . 
4- چسب بتن آببندی sa12 مخصوص آببندی استخر و تقویت ملات ، رنگ مایع سفید ، وزن هر سطل 8 کیلوگرم ، قیمت هر سطل 920000 ریال .
5- چسب کاشی پودری پرسلان تیپ bk2  مخصوص نصب کاشی و سرامیک با جنس پرسلان در مکان های پرتردد و کف و بدنه ، وزن هر کیسه 20 کیلوگرم . رنگ پودر سفید یا طوسی ، قیمت هر کیسه 350000 ریال .
6- چسب کاشی پرسلان سفارشی تیپ bk2f مخصوص نصب کاشی و سرامیک با جنس پرسلان در مکانهای  مرطوب و پرتردد مانند نما در کف و بدنه ، وزن هر کیسه 20 کیلوگرم ، رنگ پودر سفید یا طوسی ، قیمت هر کیسه 490000 ریال 
7- پرایمر تیپ al10 مخصوص پرایمر نمودن سطح گچ ، کناف یا سیمان قبل از نصب کاشی و سرامیک ، مایع سفید رنگ ، وزن هر  گالن 4 کیلوگرم ، قیمت هر گالن 000000 ریال . 
8 - الیاف pp مخصوص ترکیب با مواد آببندی و ملات های سیمانی جهت جلوگیری از ترک خوردگی ، وزن هر کیسه 5 کیلوگرم ، قیمت هر کیسه 750000 ریال . 
9 - سیلیس si2 مخصوص ترکیب با مواد آببندی جهت آببندی استخر و مخازن آب ، وزن هر کیسه 20 کیلو گرم. قیمت هر کیسه 220000 ریال . 
10 - گروت z100 مخصوص کاشی میلگرد و صفحه ستون جهت عدم افت حجمی سیمان و ملات ، وزن هر کیسه 30 کیلوگرم ، قیمت هر کیسه 320000 ریال . 
11- ضد یخ بتن شیمی ساختمان بدون کلراید ، وزن هر گالن 25 کیلوگرم ، قیمت هر گالن 660000 ریال . 
12- فوق روان کننده بتن شیمی ساختمان ، وزن هر کیسه 20 کیلو گرم ، قیمت هر بسته 1350000 ریال . 
13- مواد آببندی سرویس بهداشتی pc111 مخصو آببندی استخر و سرویس های بهداشتی ، جزئ یکم پودر 20 کیلوگرمی و جزئ مایع 9 کیلو گرم . قیمت هر ست 1400000 ریال . 
14 - رزین براق کننده سنگ شیمی ساختمان ، یک لیتری . قیمت 200000 ریال . 
15- چسب اپوکسی ضد اسید مخصوص بندکشی و ملات ضد اسید نصب کاشی ، سه جزئی ، وزن کامل 5.5 کیلوگرم ، قیمت هر ست 960000 ریال . 
تخفیف برای خریدهای بالا.
ارسال محصولات از طریق باربری یا کالارسان به تمام شهرستانها بین 24 تا 48 ساعت .

چسب مخصوص کاشی و سرامیک تبریز | چسب مخصوص کاشی استخری | برند ترک

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا