لیست قیمت کاشی و سرامیک

لیست قیمت کاشی و سرامیک

نوشته شده توسط مدیر سیستم 16743
باید توجه داشت که لیست قیمت کاشی و سرامیک امروزه در بین عرضه کننده های بزرگ بسیار مطرح است و بسیاری از آنها بر اساس لیست های قیمت می توانند خرید و فروش داشته باشند.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

در ایران چیزی حدود ۲۰۰ کارخانه و شرکت تولید کننده کاشی و سرامیک وجود دارد که هر کدام از این کارخانه ها دارای لیست قیمت های بسیار متفاوتی هستند. این لیست قیمت ها نه تنها در قیمت بلکه در بسیاری از موراد دیگر نیز متفاوت هستند. مثلا امروزه قیمت طرح های کالیبره را در یک ستون می گذارند و طرح های عادی را در سایر ستون ها، و یا مثلا محصولات را گروه بندی می کنند و برای هر گروه قیمت های مشخصی وجود دارد.

لیست قیمت ها برای هر کارخانه فقط در دست نماینده های اصلی آن کارخانه قرار دارد و پخش کننده های متفرقه به این لیست ها معمولا دسترسی ندارد و یا اگر هم دارند، درصدی برای خود سود در نظر می گیرند. پس کسانی که از پخش کننده های جزئی لیست قیمت دریافت می کنند باید آگاه باشند که این قیمت ها مستقیم از کارخانه و یا شرکت نیست و سود هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

کاشی و سرامیک ها معمولا به صورت ماهانه دچار تغییرات قیمت می شوند. از این رو لیست قیمت ها معمولا به صورت ماهانه تغییر می کنند. بسیاری از کارخانه های تولیدی پنل های مخصوصی را برای عرضه کننده های قانونی دارند که بتوانند محصولات را با قیمت های برابر در سطح کشور عرضه نمایند. مثلا قیمت تهران با شهر مشهد باید یکسان باشد.

لیست قیمت تعداد کمی فروشگاه در ایران هستند که بتوانند همه لیست قیمت های موجود در کشور را هندل و زبان ساده تر کنترل و نظارت نمایند. 

البته در نظر داشته باشید لیست قیمت ها فقط و فقط به نماینده های توزیع کننده ارائه می شود.

لیست قیمت کاشی و سرامیک

نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا