سرامیک لوکس

سرامیک لوکس

نوشته شده توسط مدیر سیستم 15802
سرامیک لوکس و شیک یکی از محصولاتی است که در منازل باکلاس مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل خرید و فروش این سرامیک نیز شرایط خاص و ویژه ای دارد.

عرضه کننده های کاشی و سرامیک در ایران بیشتر به دنبال این هستند که بتوانند محصولات بیشتری را به فروش برسانند تا سود های بیشتری را نیز، در اصطلاح به جیب بزنند. اما ما اعتقاد داریم که افراد و مشتریان همه در یک سطح نیستند و هر کدام از آنها نیاز هایی دارند و بر اساس همان نیاز اقدام به خرید می کنند.

اما چه چیزی این نیاز ها را متفاوت می کند؟ چه دلیل منطقی می تواند وجود داشته باشد که یک مشتری محصول شیک و لوکس خریداری کند و دیگری فقط و فقط به دنبال محصولات ارزان باشد؟

سرامیک لوکس ارزان

مسلما در جواب این سوال فاکتور های متعددی می توانند دخیل باشند، در ذیل به چند نمونه از این دلایل و فاکتور ها اشاره می کنیم:

اولا که محصولات شیک و لوکس قیمت های بالایی دارند و کسانی که محصولات ارزان قیمت می خواهند به هیچ عنوان سمت این محصولات نمی روند.
دومین دلیل را می توان در شهر و یا شهرستانی جستجو کرد که فرد خریدار می خواهد محصول را کار کند.
سومین دلیل بر می گردد به یک سری از بساز و بفروش هایی که می خواهند فقط در راستای رفع تکلیف محصولات ارزان را به مردم بفروشند. البته در بسیاری از موارد نیز دیده شده، این بساز و بفروش ها تعنه ی کاشی و سرامیک داشتن منزل را هم به مشتری می زنند!!!
چهارمین دلیل و اصلی ترین دلیل، تفاوت سطح فکری است که افراد با یکدیگر دارند. برخی فکر می کنند مثلا با هزار تومان بالا پایین شدن قیمت آسمان به زمین می آید، این در حالی است که نمی گویند، به ازای این هزار تومان محصولی بهتر و با کیفیت تر خریداری می کنند که هم زیباتر جلوه می کند و هم بیشتر برای منزل عمر می کند و در برخی موارد سبب دمده شدن دکوراسیون داخلی منزل نیز نمی شود.
با این تفاسیر می توان دریافت که هیچ ارزانی و گرانی بی علت نیست. در انتها نیز از شما خریداران روشن فکر و آینده نگر خواهش می کنیم که همیشه مقایسه را عادلانه انجام دهید و هیچگاه اقدام به خرید ها عجولانه و بی فکر نکنید.

باید این نکته را نیز متذکر شد در این متن خواستیم دلایل برتری، مشتریان خریدار سرامیک لوکس و شیک را بر مشتریان طالب محصولات ارزان بررسی کنیم و در ادامه به دلایل وجود تفاوت در بین قیمت های خرید و فروش محصولات سرامیک می پردازیم.

 

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

در لیست زیر قیمت انواع کاشی و سرامیک بصورت خلاصه آورده شده است. جهت دریافت قیمت دقیقتر با شماره 09135224816 آقای حیدری میبدی مسئول بخش تماس بگیرید.

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک

 

سرامیک لوکس

محصولات مرتبط


نظرات کاربران

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

بالا